Vi hjälper dig med nya bredbandet!

Som du kanske har upptäckt så gäller fortfarande den kostnadsfria prova-på-perioden av vårt nya bredbandsnät. Detta beror på att vår leverantör (Zitius) inte har hunnit skicka ut den tekniker som utlovades under sensommaren. Den som vill surfar därför gratis med hastigheten 100/100 Mbit/s fram till den 1:a november.

Komma-igång-hjälp

För dig som vill ha lite hjälp att komma igång, har frågor om utrustning och kanske vill beställa tjänster på nya nätet (som t.ex. TV, bredband och telefoni), ring Peter på Zitius på telefon 073-757 48 03 för att boka en tid.

När kan Peter komma?

Peter kommer att finnas på plats onsdag 13/10 och torsdag 14/10 mellan kl 15:00 och 21:00, alternativt på lördag 16/10 mellan kl 10:00 och 18:00. Räkna med att avsätta ca 30 minuter för en genomgång.

Ersätter detta ComHem?

Vårt nya bredbandsnät är ett komplement och ersätter inte ComHem på ett bra tag. Du kan med andra ord kombinera fritt. Du kan t.ex. välja TV från ComHem, bredband och telefoni från en av våra nya leverantörer.

Mer information

[faq id=”4″]